Onze kernwaarden

Betrouwbaar, betrokken, professioneel en hartelijk!

Al onze medewerkers hebben een persoonlijke ervaring met mantelzorg en/of een professionele achtergrond in de zorg. Dat is de reden dat zij zich elke dag inzetten bij onze cliënten thuis. Het komt rechtstreeks uit het hart, dat is Senior Service.

Kernwaarden: betrouwbaar, betrokken, professioneel, hartelijk .

Hoe wij mantelzorgers en senioren helpen

Senior Service

Dementiezorg

Onze medewerkers zijn gespecialiseerd in dementiezorg en bieden praktische ondersteuning bij wat er nodig is.
2 vrouwen in auto

Begeleiding

We helpen door het bieden van individuele begeleiding die gericht is op het ondersteunen bij algemene dagelijkse levensverrichtingen, zoals boodschappen doen, begeleiding naar afspraken en lichte huishoudelijke taken. 
Senior Service

Persoonlijke verzorging

Onze medewerkers ondersteunen bij dagelijkse taken, zoals het bereiden en aanbieden van eten en drinken, het helpen bij wassen en aankleden en begeleiding bij het opstaan en naar bed gaan. 
Vrouw in badjas zwaait naar scherm

Nachtzorg

Tijdens slaap- of waakdiensten ondersteunt de medewerker de cliënt in de nacht.
Oude vrouw 2 handen op haar schouders

24-uurszorg

Een zorgteam biedt dag en nacht ondersteuning zodat de cliënt en de mantelzorger compleet ontlast worden.
anca en client

Welzijn

Onze medewerkers begeleiden en houden de cliënt gezelschap bij activiteiten, zoals wandelen, een middag eropuit gaan of bij het participeren in hobby's.

Creativiteit, betrokkenheid en respect

Onze medewerkers zijn creatief en hebben respect voor de leefgewoonten van de cliënt. We leveren zorg op maat en stellen, waar mogelijk, altijd de wensen van de cliënt en de mantelzorger centraal. Persoonlijke aandacht en betrokkenheid zijn voor ons vanzelfsprekend. Als medewerker vervul je een signalerende rol voor de familie, huisarts, dementiecoach, wijkverpleging en andere disciplines. Na elk bezoek aan een cliënt rapporteer je eventuele bijzonderheden direct aan je coördinator. Samen met de coördinator bewaak je de gestelde doelen van onze zorg.

Blije senior

Persoonlijke ervaringen van onze medewerkers

Mooiste herinneringen komen op

"Mijn cliënt met dementie heeft moeite gekregen met zijn geheugen. Maar als we samen zijn scheepslogboek zitten te lezen, komen de mooiste herinneringen vanzelf weer in hem op. Met zachte jazzmuziek op de achtergrond geniet hij volop van het moment."

Samenwerking tussen de mantelzorger en ik

"Iedere woensdagavond los ik om 22:00 de partner van mijn cliënt af, zodat deze mantelzorger een nachtje kan doorslapen en even verlost is van de constante zorg en verantwoordelijkheid voor zijn vrouw met dementie. 's Ochtends om 08:00 word ik afgelost door de mantelzorger die is uitgerust en er weer even tegen kan."

Ik ben een onderdeel van de mantel

"Ik begeleid de cliënt naar afspraken in het ziekenhuis, luister mee tijdens het consult en verwoord, indien gewenst, naar de familie na afloop. Hiermee ben ik onderdeel van de mantel rondom mijn cliënt.

Online Academie

Als je bij Senior Service komt werken, zijn affiniteit met senioren en een dienstbare instelling de belangrijkste eigenschappen om te kunnen starten. Om de beste ondersteuning te kunnen bieden aan cliënten, krijgen al onze medewerkers toegang tot onze Online Academie. Hiermee kan elke medewerker op afstand trainingen volgen over uiteenlopende onderwerpen met betrekking tot mantel- en ouderenzorg. Door het aanbieden van diverse e-learning modules krijg je extra praktische kennis en handvatten die je kunt gebruiken in je werk. 

Vrouw achter laptop